Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - przegrzewa się 1.8 V6
dokladnie takie same objawy no właśnie w styczniu walczyłem z nagrzewnicą bo ogrzewania zeroooo;D po dosypaniu magicznego środka załatwiłem 2 termostaty Płukanko nagrzewnicy fosolem załatwiło sprawe;D
sprawdz czy nie masz luzu osiowego na kole pasowym od pompy....
_________________ "Tam gdzie kończy się ekonomia, tam zaczyna się pasja..." jak to ktoś powiedział
No u mnie okazało sie iż pompa jest do wymiany cieknie z niej niestety.Jestem w trakcie wymiany ale mam problem,bo kolega zamowił mi nie taka jaką powinien tzn zamontowana była pompa z okrągłą głowicą a mam głowice w kształcie krzyża (mozna tak to ując) i nie pasuje koło pasowe które kręci łopatkami rozstaw śrub inny oraz środkowa średnica jest inna.Pytanie czy dostane takie kółko pasowe do tej pompy?Czy czeka mnie wymiana pompy z głowicą okrągłą?Z tego co wiem to oby dwie są dobre pompy ale kwestia tego kółka.
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-21, 11:53
Witam,
Żeby nie pisać nowego tematu to dopisze się tutaj bo problem bardzo podobny.
Silnik łapie za wysoką temperaturę, nie ma ogrzewania i dużego obiegu wody.
Górny wąż doprowadzający wodę do chłodnicy gorący, ten dolny letni, tak jak i chłodnica.
Wentylator włącza się normalnie.
Myślałem że może padł termostat i zblokowało go w pozycji zamkniętej i nie puszcza obiegu na cały układ.
Wymontowałem go żeby sprawdzić co się będzie działo z pełnym obiegiem i dalej to samo...
Jakieś sugestie?
Pompa wody? (nie wyje i nie cieknie)
Chłodnica?
Hey tadeyro. Jestem tu od listopada. Widzę ze dyskusja ostra. Ale chyba jak poczytałeś watek od początku to myślę ze pompe wymieniłeś i już ok, chyba ze jednak syf w układzie. Odpisz jak temat załatwiłeś. Na pocieszenie Ci powiem, ze ja mam w druga stronę. Nie mogę zagrzać silnika teraz w chłodniejsze dni. Na postoju się zagrzewa a w czasie jazdy spada. A niby nie można na postoju ugrzać. Termostat nowy prawidłowy i dalej to samo. Jeszcze inny założę na chwile bo 82*C ale tez nowy . Wszystko w garnkach z termometrem sprawdzane niby. Potem poleca czujniki do wymiany albo termostat do reklamacji (90 zl prawie)
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-26, 21:00
Wadliwa była obudowa termostatu.
Była dziura, skąd lał sie płyn i łapało lewe powietrze.
Męczyłem się pół dnia, ale wymieniłem
Więcej w moim temacie ----> http://mx-3.pl/topics3/tadeyro-vt3836.htm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum