Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - ECU MASTER
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
ECU MASTER
Autor Wiadomość
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-10-30, 14:07   ECU MASTER

Witam. Jak wiemy chipy za 9 zł z Allegro raczej nie poprawią nam osiągów :P Jedynym mądrym rozwiązaniem z ingerencją w Ecu naszej madzi jest ECU MASTER. W Madzi 323 parę osób kombinowało z regulacją składu mieszanki i wyprzedzaniem zapłonu i z tego co mi wiadomo udaje się uzyskać >5 KM. Pytanie do was, czy ktoś kombinował z nim w MX-3? Warto wydać kasę, czy lepiej dać sobie spokój?
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Mrowa 


Pojazd: MX3
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 196
Wysłany: 2010-10-30, 15:45   

istnieje mozliwosc zrobienia komputera ktorym mozesz sterowac doladowaniem, mieszanka paliwo itp itd praktycznie wszytkim.. koszt zrobienia takiej maszynki to okolo 2tys zł
_________________
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-03, 23:27   

Siema ja zabralem sie za sterowanie kl-ze ECUMASTEREM. Koszt takiej zabawki dla trybu STAND ALONE to uzywka DET III kolo 400-500 zl z map sensorem plus niestety sonda lambda szerokopasmowa( najlepiej INNOVATE LC-1 koszt nowka kolo 800 zl uzywka, ciezko znalesc kolo 500-600zl) W tym trybie mozna regulowac praktycznie wszytskiem jezeli chodzi o paliwo, odcinka, ile ma lac podczas odpalania. Praktycznie komp jest odciety a ty jestes bogiem:P Przy dobrze wystrojonym kolo 20-30KM mozna ugrac. Jak zakoncze strojenie to najwyzej dam znac co i jak:P
 
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-02-04, 11:01   

haha kogo widzę :) siema mati :)
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-04, 13:13   

XiJaro napisał/a:
haha kogo widzę :) siema mati :)


No witam witam:P a jaks sie tu przyplatalem. Pozdrowka
 
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-15, 18:58   

No wkoncu cos sie ruszylo. Dzisiaj przyszla do mnie super szybka paczka prosto od Piwa, a w niej sonda Innovate LC-1, wskaznik temp oleju, wskaznik cisnienia oleju oraz podkladka pod filtr. Jutro bede wspawywal nowe miejsce pod sonde zaraz za 2 kolektorami, tak aby odczyt byl z 6 garow, a nie z jednej glowicy. Mysle ze tak bedzie lepiej. Co o tym myslicie? Jutro postaram sie tez ja podlaczyc pod deta zeby zaczac powoli sterowac. Kilka fotek gratow






Pozdro
 
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-02-15, 21:17   

Zapewne wszystko będzie gitara tak jak zamierzałeś od samego początku liczę na foto z relacji z montarzu i instalacji w/w cukiereczków które sobie za kupiłeś. Grunt to wiara w siebie:-) :P
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
kieszona 

Pojazd: Mazda MX-3 1.8 V6
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2011-02-20, 09:55   

powodzenia w modzeniu :D
 
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-27, 19:49   

kieszona napisał/a:
powodzenia w modzeniu :D


No niestety powodzenia nie bylo. KL-ZE sie wysralo. Zawor ssacy albo ulamany albo upalony, badz sprezynka pekla i nie odbija poprostu. W piatek rozebralem k8 na czesci zeby zobaczyc jak i co jest ze soba powiazane( w ramach treningu) a jutro sie zabieram za wlasciwy silnik, zobaczymy co gadowi jest. Przyczyna bylo wysokie AFR i dlatego cos sie moglo tam stac, mozliwe ze bylo to knock, knock ..who's that?? DETONATION:D:D Pozdro dam znac co i jak
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-27, 20:22   

A na Ile masz AFR ustawiony?
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-27, 23:24   

kubik napisał/a:
A na Ile masz AFR ustawiony?


Tego nie da sie tak ustawic OD TAK, poprostu zla mapa byla paliwa za ubogo cos kolo 20AFR, moja wina ze widzialem jak afr skacze do 20 trzeba bylo odpuscic i dolac troche, no ale cos mam nauczke.
 
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-28, 20:03   

Witam

Dzisiaj razem z Szyna wzielismy sie za kl-ze. Na poczatku wielka radosc bo po odkreceniu kolektora dolotowego okazalo sie ze zawor jest niedomkniety, ale po odkreceniu walka ssacego okazalo sie ze pekł dekielek od zabezpieczenia, a zaworu nie idzie ruszyc ani w jedna ani w druga







No to trzeba bylo sie zabrac za rozbieranie głowicy NIESTETY;/ no i po kolei paski, rozrzady, walki wydechowe, i mnostwo innych dupereli zeby w koncu wydrzec glowice z kl-ze. Jak zwykre problem z kolektorami wydechowymi:D:D No ale wkoncu sie udalo. Czas operacyjny to 8h. podsylam pare fotek jak wyglada Głowa i zawor:D











Wielkie podziekowania dla Szyna Młody1921 oraz xXx

Pozdrawiam
 
 
     
kieszona 

Pojazd: Mazda MX-3 1.8 V6
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2011-02-28, 21:35   

No to trochę pracy cię to kosztowało ale ważne że znalazłeś usterkę :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions