Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - ECU MASTER
Witam. Jak wiemy chipy za 9 zł z Allegro raczej nie poprawią nam osiągów Jedynym mądrym rozwiązaniem z ingerencją w Ecu naszej madzi jest ECU MASTER. W Madzi 323 parę osób kombinowało z regulacją składu mieszanki i wyprzedzaniem zapłonu i z tego co mi wiadomo udaje się uzyskać >5 KM. Pytanie do was, czy ktoś kombinował z nim w MX-3? Warto wydać kasę, czy lepiej dać sobie spokój?
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-10-30, 15:45
istnieje mozliwosc zrobienia komputera ktorym mozesz sterowac doladowaniem, mieszanka paliwo itp itd praktycznie wszytkim.. koszt zrobienia takiej maszynki to okolo 2tys zł
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Siema ja zabralem sie za sterowanie kl-ze ECUMASTEREM. Koszt takiej zabawki dla trybu STAND ALONE to uzywka DET III kolo 400-500 zl z map sensorem plus niestety sonda lambda szerokopasmowa( najlepiej INNOVATE LC-1 koszt nowka kolo 800 zl uzywka, ciezko znalesc kolo 500-600zl) W tym trybie mozna regulowac praktycznie wszytskiem jezeli chodzi o paliwo, odcinka, ile ma lac podczas odpalania. Praktycznie komp jest odciety a ty jestes bogiem:P Przy dobrze wystrojonym kolo 20-30KM mozna ugrac. Jak zakoncze strojenie to najwyzej dam znac co i jak:P
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
No wkoncu cos sie ruszylo. Dzisiaj przyszla do mnie super szybka paczka prosto od Piwa, a w niej sonda Innovate LC-1, wskaznik temp oleju, wskaznik cisnienia oleju oraz podkladka pod filtr. Jutro bede wspawywal nowe miejsce pod sonde zaraz za 2 kolektorami, tak aby odczyt byl z 6 garow, a nie z jednej glowicy. Mysle ze tak bedzie lepiej. Co o tym myslicie? Jutro postaram sie tez ja podlaczyc pod deta zeby zaczac powoli sterowac. Kilka fotek gratow
Zapewne wszystko będzie gitara tak jak zamierzałeś od samego początku liczę na foto z relacji z montarzu i instalacji w/w cukiereczków które sobie za kupiłeś. Grunt to wiara w siebie:-)
_________________ „Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
No niestety powodzenia nie bylo. KL-ZE sie wysralo. Zawor ssacy albo ulamany albo upalony, badz sprezynka pekla i nie odbija poprostu. W piatek rozebralem k8 na czesci zeby zobaczyc jak i co jest ze soba powiazane( w ramach treningu) a jutro sie zabieram za wlasciwy silnik, zobaczymy co gadowi jest. Przyczyna bylo wysokie AFR i dlatego cos sie moglo tam stac, mozliwe ze bylo to knock, knock ..who's that?? DETONATION:D:D Pozdro dam znac co i jak
Tego nie da sie tak ustawic OD TAK, poprostu zla mapa byla paliwa za ubogo cos kolo 20AFR, moja wina ze widzialem jak afr skacze do 20 trzeba bylo odpuscic i dolac troche, no ale cos mam nauczke.
Dzisiaj razem z Szyna wzielismy sie za kl-ze. Na poczatku wielka radosc bo po odkreceniu kolektora dolotowego okazalo sie ze zawor jest niedomkniety, ale po odkreceniu walka ssacego okazalo sie ze pekł dekielek od zabezpieczenia, a zaworu nie idzie ruszyc ani w jedna ani w druga
No to trzeba bylo sie zabrac za rozbieranie głowicy NIESTETY;/ no i po kolei paski, rozrzady, walki wydechowe, i mnostwo innych dupereli zeby w koncu wydrzec glowice z kl-ze. Jak zwykre problem z kolektorami wydechowymi:D:D No ale wkoncu sie udalo. Czas operacyjny to 8h. podsylam pare fotek jak wyglada Głowa i zawor:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum