Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Intercooler w silniku wolnossącym
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Intercooler w silniku wolnossącym
Autor Wiadomość
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 24
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2013-08-20, 10:13   Intercooler w silniku wolnossącym

Witam zamontowałem do mazdy intercooler jako iż w niedalekiej przyszłości myślę utrupić autko , jednakże auto musi być na chodzie jakowo ze musze dojeżdżać co drugi dzień do pracy .I tak pomału sobie grzebię chciałbym już go z jednej strony podłączyć na cacy czyli od icka do przepływomierza z drogiej strony dałbym ewt rurę jakoś do góry i stożka . I pytanie czy będę mógł tak jeździć powietrze będzie miało sporo dłużą drogę i czy będą jakieś skutki uboczne.
A co do skończenia mazdy chyba największa przeszkodą są dla mnie kolektory wydechowe (spawać nie umiem a z allegro są za 700zł ale trochę za drogo dla mnie ) Z gratów jakie lezą w pokoju to turbina gareta ,ecu master 2 i zawór replika hks :D
 
 
     
honda2911 
Klubowicz
honda2911


Pojazd: mx3
Piwa: 3 piwa
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 501
Skąd: EBE
Wysłany: 2013-08-20, 15:51   

to jeszcze długa i droga droga przed Tobą
 
     
kt65c453 
Klubowicz


Pojazd: mx3 v6
Piwa: 7 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 515
Skąd: Będzin
Wysłany: 2013-08-20, 17:25   

ja tak czytam i nie rozumiem, ale chcesz uturbić czy utrupić :) :), te na allegro za 700 i tak trzeba przerabiać, i bez spawania nie ma szans żeby było plug&play , także znajdź kogoś z migomatem kto ci pomoże , chcesz założyć puki co icka, zmieni się pojemność dolotu i prawdopodobnie bedzie ciut słabszy ale tu nie jestem pewny więc się nie wypowiadam, i skąd wiesz jak pójdzie turbo więc skąd wiesz którędy puścić rury, tak chyba sie nie da, a co do kosztów te 700 zł za kolektory to przy turbo to jest niewielka kwota składowa, i moim zdaniem najtrudniejsze to jest strojenie autka , ale nie sugeruj się zbytnio moja wypowiedzią bo turbo nie zakładałem i mało wiem
_________________
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne auta Będzin gsm 508511870
 
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 24
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2013-08-20, 19:57   

W tym tygodniu prawdopodobnie rozbiorę trochę osprzętu silnika zobaczę jak to wygląda .
Co do wystrojenia mam dobrego znajomego co ma pod tym ecu masterem civica i jest naprawdę biegły w tych tematach . Tyle ze ma pod kompresor i w żadne kolektory się nie bawił :D .
Ps. Wszystko co na razie zakupiłem to naprawdę po okazyjnych cenach :] także kombinuje jak mogę
 
 
     
kt65c453 
Klubowicz


Pojazd: mx3 v6
Piwa: 7 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 515
Skąd: Będzin
Wysłany: 2013-08-20, 20:02   

i dobrze kombinujesz, oby do przodu i z głową, ja puki co ogarniam budę do perfekcji (dążę ) potem zmiana na kl potem turbo ale puki co czytam czytam i raz jeszcze czytam i im więcej czytam tym lepiej wiem że mało wiem :)
_________________
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne auta Będzin gsm 508511870
 
 
     
Bosaczek55 
Klubowicz



Pojazd: Mazda MX-3 2,5 V6 KL-DE:)
Wiek: 29
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 225
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2013-08-20, 20:22   

tak jest jako ze powoli wdrazam sie w te tematy... moge conieco powiedziec ;) Uturbic mozna tylko latwo powiedziec ;) ja na dniach tez bede mial icka, turbo juz mam rury, kolana nierdzewne kupione rzecz jasna na dolot do ic i od ic do przepustnicy pare złączek silikonowych, komp sterujacy megasquirt I z mapa pod doladowanie do tego masa pierdółek , testy jak to jezdzi przed turbieniem, do turba brakuje jako masa rzeczy miedzy innymi zawory wg , blow off , smarowanie turba czyli podstawka pod filtr oleju ,waz zasilajacy turbo olejem, wspawanie króćca splywu do miski ( znnow trzeba ja zdjac, pospawac , wyczyscic , pomalowac) jakies budziki temp oleju, cisnienie oleju, doladowanie.. co jeszcze.. chyba najdrozsze sonda szerokopasmowa + kontroler juz mam , kolektory dopiero bede rzezbil z kolanek i rurek, potem na to owijka , tyle pamietam , ale przegladajac allegro ciezko jest znalesc choc jedna z tych rzeczy ponizej 100 ;p
a zbierajac to wszystko do kupy wychodzi ladna sumka, wiec lepiej rozlozyc to sobie w czasie , powoli powolu ale raz to raz to a na koniec odstawic autko na dluzszy czas i powoli wkladac.. bo w dzien tego nie zrobicie ;)
 
 
     
kt65c453 
Klubowicz


Pojazd: mx3 v6
Piwa: 7 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 515
Skąd: Będzin
Wysłany: 2013-08-21, 05:23   

warto jeszcze pomyśleć o EGT żeby nie stopić tłoków :) a to już 500 zł a w v6 by się przydały 2 a najlepiej jeden na 6 garków ale to już ponad 2 tysie
_________________
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne auta Będzin gsm 508511870
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1657
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-21, 06:44   

EGT szerokopasmówka itd. wszystko się zgadza i tak należy zrobić przy turbieniu ale kolega się pyta o IC w wolnossącym .

A z tego co ja kojarzę zamulisz samochód zakładając , wydłuży się dolot ale najważniejsze że przez IC trzeba pchać powietrze a nie ciągnąć
To tak jakbyś chciał przez chłodnicę wody powietrze ciągnąć tam są cienkie rurki i przy zasysaniu będą bardzo dużo opory powietrza i mało go dotrze do silnika

To tyle co ja pamiętam jak się interesowałem turbo
 
     
kt65c453 
Klubowicz


Pojazd: mx3 v6
Piwa: 7 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 515
Skąd: Będzin
Wysłany: 2013-08-21, 06:53   

Makiaweli, szeroko pasmówka to do czego to piszesz?? EGT to nie AFR
_________________
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne auta Będzin gsm 508511870
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1657
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-21, 07:00   

zabrakło przecinka pomiędzy , się czepiasz :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music ProductionsSerwis Samochodowy