Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Szybkie pytanie szybka odpowiedz
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Szybkie pytanie szybka odpowiedz
Autor Wiadomość
blase 


Pojazd: mx3 1.6
Wiek: 47
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 31
Skąd: Siemonia(Będzin)
Wysłany: 2014-01-25, 19:55   Szybkie pytanie szybka odpowiedz

Proponuje temat w którym zadajemy krótkie pytanie techniczne i otrzymujemy krótka dpowiedz.Np.Jaka zarowka do reflektora?odp h4.
Moje pytanie czy tłumnik koncowy od 1.8v6 pasuje do 1.616v DOHC
_________________
Dym z opon leczy astme
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-25, 20:22   

Nie wiem jak z DOHC, ale miałem w vce tłumik od 1.6 SOHC, ten jednorurkowy. Także powinien pasować, ewentualnie nie duża przeróbka ;)
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2014-01-25, 20:27   

witek napisał/a:
Nie wiem jak z DOHC, ale miałem w vce tłumik od 1.6 SOHC, ten jednorurkowy. Także powinien pasować, ewentualnie nie duża przeróbka ;)

Dokąłdnie miałem tak samo jak co mam jeszcze na opych mega cicho było w porównaniu do apexi n1 :D

Moje pytanie czy moge zastosowac jakies uniwersalne sondy na 4 piny i będzie to działać czy musze kupić dedykowane do mxa
 
 
     
klainkaa 
Moderator



Pojazd: Mx-3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 34
Dołączyła: 04 Lut 2013
Posty: 810
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2014-01-26, 08:18   

Nie radzila bym innych niestety kosztuje o 300 czasami wiecej ale masz pewnosc ze wszystko bedzie grać z ogi sonda .... :P

Chlopaki strasznie piszczy mi napinacz przy rozruchu .... Można tak narazie jezdzic czy moze cos sie stac ...? :(
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków .... pojeździć się da ale czegoś brakuje... :P
 
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-01-26, 08:42   

Napinacz czy paski klinowe. Jak piszczą paski to przy minusowych temperaturach jest do przyjęcia byle po krótkim czasie ustało.
_________________

 
 
     
klainkaa 
Moderator



Pojazd: Mx-3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 34
Dołączyła: 04 Lut 2013
Posty: 810
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2014-01-26, 09:23   

Podejrzewam ze napinacz to jest dosc specyficzny dzwiek .... Utrzymuje sie przez jakies 10-15 sekun czasami dluzej ...;( pasek i rozrzad byl wymieniany w tamtym roku ... ;/ pasek z continentala napinacz tez z gornej piłki.....;/ moze polecicie jakia dobry napinacz ....;) w miarę możliwości finansowych .....?;)
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków .... pojeździć się da ale czegoś brakuje... :P
 
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-26, 10:40   

Napinacz to by szumiał, pewnie pasek piszczy. Na dużym mrozie jest to do przyjęcia :) ale jak się ociepli to sprawdź napięcie pasków bo może trzeba tylko podregulować :)
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-26, 14:45   

Napinacz czego ? Bo pasków klinowych to chyba nie ma tylko rozrządu , na bank w 1.6 DOHC
 
     
blase 


Pojazd: mx3 1.6
Wiek: 47
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 31
Skąd: Siemonia(Będzin)
Wysłany: 2014-01-26, 16:02   

Pewnie napinacz pasów bezpieczenstwa :D a tak napowaznie to piszczy pasek na alternatorze bo ten stawia duzy opór po rozruchu
_________________
Dym z opon leczy astme
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2014-01-26, 17:29   

Makiaweli napisał/a:
Napinacz czego ? Bo pasków klinowych to chyba nie ma tylko rozrządu , na bank w 1.6 DOHC

Nie ma napinaczy paska klinowego na alternatorze to jak sie go napręża chyba że alternatorem
(nie wiem w v6 są aż dwa napinaczę)
kalinka spróbuj psiknąć na pasek ten co piszczy wd40 napewno pomoże :)
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-27, 10:20   

Tomix napisał/a:
spróbuj psiknąć na pasek ten co piszczy wd40


TO jest chyba jedna z gorszych rad , coś jak prysnąć WD40 na tarcze hamulcowe kiedy piszczą .

Tomix napisał/a:
Nie ma napinaczy paska klinowego na alternatorze to jak sie go napręża chyba że alternatorem


Dlatego napisałem że chyba bo w 1.6DOHC nie ma napinaczy , naciąga się alternatorem bądź pompą wspomagania. Więc w SOHC pewnie jest identycznie ale w V-łce to są faktycznie 2 napinacze .
Ale chyba mówimy o silniku 1.6
 
     
klainkaa 
Moderator



Pojazd: Mx-3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 34
Dołączyła: 04 Lut 2013
Posty: 810
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2014-01-27, 15:58   

Tak to silnik 1.6 DOHC ... To.zazwyczaj jest przy rozruchu na zimnym ... Jak dodam gazu to czasami pomoże albo.samo ustaje ale to rzadziej .....;/ dodtakowo zauwazylam ze go jakos dziwnie telepocze ... To moze byc od tego paska ....? Tak szczerze siara jak sie zapala a to piszczy....;P
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków .... pojeździć się da ale czegoś brakuje... :P
 
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2014-01-27, 16:12   

Makiaweli napisał/a:

TO jest chyba jedna z gorszych rad , coś jak prysnąć WD40 na tarcze hamulcowe kiedy piszczą


Wiedziałem że ktoś się o to przyczepi kurde to nie jest z cukru a tarcza hamulcowa to całkiem co innego ! Sam tak robiłem jak miałem pasek do wymiany , nawilżyło go trochę dzięki temu wgl się nie ślizgął przy zapalaniu i nie było takiej siary. Podejrzewam kalinka ze wystarczy go trochę napiąć ale bez napinacza to trudniej.
 
 
     
klainkaa 
Moderator



Pojazd: Mx-3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 34
Dołączyła: 04 Lut 2013
Posty: 810
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2014-01-27, 23:33   

Czyli to bardziej kwestia za luznego czy za bardzo dopasowanego paska ... Czy mogl by pod wplywem zimna sie kurczyc.... ;( ?
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków .... pojeździć się da ale czegoś brakuje... :P
 
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-28, 00:00   

Jakby się kurczył i był zbyt napięty to nie piszczałby tylko łożyska dostały by baty :) ewentualnie strzeliłby. Pewnie się wyciągnął trochę i trzeba naciągnąć :P
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions