Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - kopci na niebiesko
jutro sprawdze ten płyn chłodniczy, ale z tego co widze to chyba padake kupiłam ;/ tylko najdziwniejsze że przy zakupie nie kopciła nie wiem co jest grane, olej czuć a jak można sprawdzić czy kat jest??
Czy jest katalizator oceniasz wzrokowo najlepiej na kanale, podnosniku lub tam gdzie robisz przeglądy analizatorem spalin Tak jak kolega wczesniej pisał przed sprzedazą ktoś dolał do oleju jakiegoś doktora dlatego po wymianie zaczęły dziać się cuda. I pewnie jak oglądałaś autko to silnik był już rozgrzany a wtedy chyba tak nie kopci
I mi samochód kopci na wysokich obrotach a spalanie oleju na poziomie 1L na 10tyś przy butowaniu. Winą jest brak katalizatora i po części gaz Jak oleje nie bierze to się nie ma co martwić
_________________ !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny
Ja mam jeszcze taki objaw, że jak odpalam na krótko, powiedzmy 10-15 minut to kopci jak smok rano. Jak długo jeżdzę to git. A najlepiej jest już w ogóle jak dobrze dam w pi#dę.
dawno tu nie zaglądałam, ale za Waszą radą zmieniłam olej na valvoline maxlife i madzia już tak nie kopci tzn kopci troszke ale w porównaniu do tego co było to jest raj, już nie zasłaniam dymem całej wioski tylko jakieś 1/10
dzięki za porade naprawde mi pomogła
pozdrawiam
Miałem również problem z nadmiernym zużyciem oleju, klekotaniu zaworów, lekkim dymieniem. Postanowiłem wspomóc się Ceramizerem. Może słyszałaś o tym? Założyłem o tym temat, to poszukaj sobie na forum w tym dziale. Wcześniej jeździłem na Mobil 1, i zawory było słychać, a po zalaniu Ceramizera jeżdzę na Orlen 10w-40 i tylko przy odpaleniu zimnego słychać. Zużycie oleju też się zmniejszyło i kompresja na cylindrach się wyrównała. Jedna doza kosztuje 70zł, ale warto. Ja już kupiłem drugą i po zmianie oleju znów ją zastosuje.
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
Odkręć korek od płyny chłodniczego i sprawdź pod korkiem czy nie ma oleju. Jak jest to bedzię źle i uszczelka do wymiany. Jak olej znika zbyt szybko to dostaje się do komory spalania. Przyczyn wiele np zużyte pierścienie zbierające.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum