Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 RS - Swap
kubik jak nie znajdziesz BP to zawsze możesz polecieć w B6 od xedosa :]
nie ma EGRu i przez to ma 113 czy 115 kuni a nie 107 jak nasze
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Troszke ponad 110 przy serii Ale nie liczylbym na tyle ;P Dla mnie gra nie warta swieczki dla kilku kucy... Co innego z SOHC... Ale i tak wolalbym w BP isc bo koszta identyczne... a o te 17 konikow jeszcze wiecej...
Ciekawe czy skrzynia od sohc podejdzie. Niby reszta ta sama wiec nie powinno byc problemu. A za 700 zł to bym to brał. P.s. Nie piszemy posta pod postem tylko używany opcji edytuj
taa tylko weź pod uwagę to ,że zaczynasz z niskiego pułapu (w przypadku mx-3 R4) ,a żeby podskoczyć w zakresie mocy i momentu to sie musisz nieźle naszukać by dostać BP-T ,nie mówiąc już o BPD-T..a jednak dostać KL-ZE to nie jest już taki problem (KL-DE tym bardziej), no i dźwięk 6 garów...mmm nie da sie porównać heh
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum