Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Szybkie pytanie szybka odpowiedz
Ja mam tak od 3 lat na 99% zapieprzona kamieniem i syfem nagrzewnica. Trochę dużo z tym roboty, bo trzeba cały kokpit ściągać - demotywuje mnie to zabrania się za to i pewnie 4 rok będę się z tym męczył
Looknij najpierw na termostat, czy działa prawidłowo.
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
ja tak mialem w poprzedniej mx3 i zadne czyszczenie zadna chemia jej nie pomoglo dopiero wymiana nagrzewnicy na sztuke w lepszym stanie pomogla choc tez nie do konca.
jak chcesz sie z tym problemem uporac na amen to wyjmij nagrzewnice swoja i zawiez do szpeca, ktory dorabia chlodnice na wymiar, dorobi Ci nagrzewnice identyczna jak ta fabryczna, i masz pewniaka ze posmiga dlugo i bedzie grzala
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Najlepsza byłaby nowa, ale nie ma dedykowanej do mx-3. Może coś z uniwersalnych by dopasował.
Myślałem ostatnio o matach grzewczych do fotela pod tapicerkę - dobra alternatywa - tyłek trochę podgrzeje, ale niestety szyby nie odmrozi ... wtedy jeszcze farelkę dokupić do zestawu
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
mam swoj aparat zaplonowy, slabo ale odpala, kiepsko chodzi ale jako tako jezdzi
zmienilem aparat niby na taki sam, zakrecilem kilka razy ale autko nie odpalalo
wrzucilem swoj stary aparat i teraz ani na jednym ani na drugim nie pali
przekrecam na zaplon i jest ok, ale jak juz przekrecam dalej zeby zakrecilo silnikiem to zadnej reakcji, nic, cisza, lampki na desce swieca sie dalej a rozrusznik nawet nie drgnie.
glowny przekaznik? czy ecu? ecu to chyba w ogole nic by nie dzialalo itd...
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Face2Face4Race słuchaj jak masz dwa aparaty to nie możliwe żeby dwa były nie sprawne podaj oznaczenia aparatów. Kolejna sprawa skoro po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji to najwidoczniej może być winna tego kostka stacyjki skoro nawet lampki nie gasną. Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki najlepiej wszystkie wyjmuj stukaj pukaj je zobacz może któryś słabo łączy i dlatego się dzieje jak się dzieje. Raz miałem taki przypadek 2tygodnie iskry szukałem kupiłem aparat kostkę cudowałem komputer itp. Okazało się że bezpiecznik który niby był sprawny okazał się spalony ale nie widać tego było na 1 rzut oka. Dopiero jak popukałem go rozleciał się w obudowie. Samo się nie zrobi próbuj po kolei wykluczać elementy jakie są.Instalacja,aparat,ecu,przekaźniki większość idzie sprawdzić sobie na krótko sprawdź jakie błedy miga. Zrób sobie listę do sprawdzenia i to co na 100% wykreślaj
_________________ !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-10-27, 15:50
Hej, wymieniał ktoś linkę (ciegno) od nawiewów? Bo moja jest złamana przy samym końcu tak, że nawiew działa na wszystkich pozycjach prócz tej ustawuajacej go na szybę.
Dostęp od przodu po zdemontowaniu środkowej konsoli i panelu jest taki sobie. Idzie sobie ta linka ale niewiadomo gdzie.
Ktoś już to przerabial?
Panowie, powiedzcie mi w jakim zakresie powinna byc wskazowka temperatury w 1.6 DOHC przy nagrzanym w pelni silniku? Troche ponad polowe czy troche ponizej?
U mnie aktualnie wskazuje troche ponizej polowy. Wymienialem termostat, plyn chlodniczy, odpowietrzalem uklad i ani drgnie wyzej niz tyle.
Wyglada to tak:
Arooscroocked ja mam tak samo jak Ty wskazówkę i tez kombinuje jak kon bo niby ma być wyżej. Czujke wskaźnika juz znalazłem. Jest na 1 pin pod termostatem od przedniej strony pojazdu (chłodnicy). Pewnie ta roznica wychodzi od termostatu. Ktos może mieć termos 82 a ktos 85 lub 88 stopni. Wszystkie katalogowo dopuszczalne. Fabrycznie 82 . Ale koledzy tu lepiej wiedza jaki lepszy dać termos wiec chętnie tez posłucham sugestii
[ Dodano: 2016-11-23, 01:07 ]
Pozatym jest problem z przydługim nagrzewaniu sie silnika. Rura szybko ciepla a wskazówka stoi i stoi . I opada przy zjazdach lub nawet w czasie jazdy i nie wiem o co kaman. Wezmę czujnik styropianem obloze i zobaczę co będzie. Czujnik kosztuje ok 10-15zl ale mysle ze to nie on winny. 1830080. Nr eps czujki
[ Dodano: 2016-11-23, 01:11 ]
Ten z zielona wtyczka to tez temp (tak sądzę bo jakże by inaczej) ale nie na wskaznik. Juz chłopacy koledzy tez jego mi męczyłi a to nie ten. Wystarczy odpiac i zobaczyć czy wskazowka spadnie na dno i od razu wiadomo który to jest
Witam mam problem z ladowaniem aku.nie swieci sie kontrolka po przekreceniu kluczyka.przy nie odpalonym aucie mialem na aku 12,7,po odpaleniu zaczelo ladowac do okolo 14,po wlaczeniu swiatel i radiatroche spadlo ale nadal ladowanie bylo a przy dodawaniu gazu Skakalo nawet do 18 mazda 1,6 107km,
Nie wiem czemu kontrolka sie nie zapala ale dziala bo sprawdzalem i czemu takie wysokie ladowanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum