Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 RS - Swap
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: chabas
2010-10-25, 11:56
MX-3 RS - Swap
Autor Wiadomość
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2010-10-13, 16:50   

czeski błąd albo tajemnicę wyjaśnia hasło "A Spec"
_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-10-28, 23:31   

Panowie, jest efka z serduszkiem BP DOHC :)

http://allegro.pl/mazda-3...1285929114.html

za taką cenę warto było by wziąć, jeśli silniczek by biegał
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-30, 00:30   

szczerze? to nie lepiej zmienic auto? Moze wyglad starej 323F szału nie robi ale moim zdaniem najlepsze sa niepozorne autka.. :D :D
_________________

 
 
     
Mrowa 


Pojazd: MX3
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 196
Wysłany: 2010-10-30, 15:42   

no tu masz racje znam takiego kolesia z niepozornym autkiem co po wysciugu ze swiatel ludzie wysiadaja i sie pytaja co ma pod maska.. jedynie ryk wydechu moze cos zdradzic i ryna z tylu ktora jest konieczna przy tej mocy ale wiekszosc sadzi ze to wies tuning :)
_________________
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-12, 13:55   

Ej Koledzy potrzebuję podpowiedzi... Mam silnik na wykończeniu ( 1.6 16V SOHC 88km) Jak silnik najlatwiej by bylo przeszczepic? Chodzi mi oczywiscie o cos mocniejszego... I czy musialbym przerabiac orginalną wiązkę elektryczną czy wkladac w auto calkiem inną wiązkę?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam..:)
_________________

 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-12-12, 14:00   

Podobno chodził jak zegarek?? :) ja bym wstawił 1,8 sohc, poza zmianą ECU nic nie trzeba robic
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-12, 15:30   

hehe a nie mówiłem nie katuj!! heh ;) szukaj od 323 w GT podobno bez przeróbek wchodzi, instale oczywiście bedziesz musiał.Skąd taka pewność że masz silnik na wykończeniu? że w 10s 100 nie robi?? :P P
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-12, 18:48   

Moze zle to ująłem.. Nie tyle silnik jest na wykonczeniu, co góra silnika, a dokładnie glowica, klawiatura itp... zaczął troche klekotać... po za tym wkurz mnie troche brak mocy..
_________________

 
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2010-12-13, 12:42   

Moim zdaniem to sprzedaj to jakiemuś mało pojętemu i niech on się martwi a ty zamiast wywalać zbednie kasę na to i owo poszukaj sobie nowego auta z mocniejsza jednostka może mazda 323f takie jak ja miałem (ja miałem dwie z 1.5 )ale miałem okazję nie raz jechać dwu litrówka pod maską wiesz mi wystarczająco dobrze się zbiera.
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-14, 23:23   

Okazalo sie ze przyczyna klekotania jest nagar(osad) znajdujacy sie na popychaczach ... teraz wszystko jest ok... Przyczyna gromadzenia sie takiego osady jest żadko wymieniany olej oraz stosowanie oleju slabej jakosci(najtanszy) co prawda przy wymianie oleju postawilem na Castrola ale co z tego skoro wczesniej ktos lał byle co..
Tak wiec problem z klekotaniem zalatwiony ale mocy brakuje i chyba bede sprzedawal swoja mazde...

Pozdrawiam..:)
_________________

 
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2010-12-15, 11:10   

I słuszna decyzja skoro jest przemyślana w 100procentach.
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-22, 09:43   

http://moto.allegro.pl/si...1352217825.html

http://moto.allegro.pl/si...1378421039.html

coś gdzieś czytałem ze z forda podejdzie silnik do mxa..
 
     
Stanik 

Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 200
Wysłany: 2010-12-22, 21:49   

Ta, bo w tamtyc latach (nie wiem jak teraz), częsci fordowsie pochodziły z mazd pod innym logo. Koleżanka ma Forda Probe, to zaopatruje się w części mazdy bo taniej jej wychodzi. W jej przypadku wszystko zerżnięte jest z MX-6 oczywiście prócz zewnętrznego wyglądu i stylistyka wnętrza się trochę różni, A tak motor, zawieszenie, płyta pochodzi z Wcześniej wspomnianego przezemnie auta
_________________
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2010-12-22, 23:08   

Dokladnie tak jest jak mowisz Stanik ;)

A ten silniczek oczywiscie podejdzie do MX3... ale v6 ;)
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-23, 08:20   

tzn do 1.6 tez dałoby zrobi tylko za duzo roboty i pieniędzy bo trzeba wszystko praktycznie wywalać:P ilu one są konne te 2.5?bo nie chce mi sie szukac. :P P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions