Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 RS - Swap
czeski błąd albo tajemnicę wyjaśnia hasło "A Spec"
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-10-30, 15:42
no tu masz racje znam takiego kolesia z niepozornym autkiem co po wysciugu ze swiatel ludzie wysiadaja i sie pytaja co ma pod maska.. jedynie ryk wydechu moze cos zdradzic i ryna z tylu ktora jest konieczna przy tej mocy ale wiekszosc sadzi ze to wies tuning
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Ej Koledzy potrzebuję podpowiedzi... Mam silnik na wykończeniu ( 1.6 16V SOHC 88km) Jak silnik najlatwiej by bylo przeszczepic? Chodzi mi oczywiscie o cos mocniejszego... I czy musialbym przerabiac orginalną wiązkę elektryczną czy wkladac w auto calkiem inną wiązkę?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam..:)
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-12, 15:30
hehe a nie mówiłem nie katuj!! heh szukaj od 323 w GT podobno bez przeróbek wchodzi, instale oczywiście bedziesz musiał.Skąd taka pewność że masz silnik na wykończeniu? że w 10s 100 nie robi?? P
Moze zle to ująłem.. Nie tyle silnik jest na wykonczeniu, co góra silnika, a dokładnie glowica, klawiatura itp... zaczął troche klekotać... po za tym wkurz mnie troche brak mocy..
Moim zdaniem to sprzedaj to jakiemuś mało pojętemu i niech on się martwi a ty zamiast wywalać zbednie kasę na to i owo poszukaj sobie nowego auta z mocniejsza jednostka może mazda 323f takie jak ja miałem (ja miałem dwie z 1.5 )ale miałem okazję nie raz jechać dwu litrówka pod maską wiesz mi wystarczająco dobrze się zbiera.
_________________ „Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
Okazalo sie ze przyczyna klekotania jest nagar(osad) znajdujacy sie na popychaczach ... teraz wszystko jest ok... Przyczyna gromadzenia sie takiego osady jest żadko wymieniany olej oraz stosowanie oleju slabej jakosci(najtanszy) co prawda przy wymianie oleju postawilem na Castrola ale co z tego skoro wczesniej ktos lał byle co..
Tak wiec problem z klekotaniem zalatwiony ale mocy brakuje i chyba bede sprzedawal swoja mazde...
coś gdzieś czytałem ze z forda podejdzie silnik do mxa..
Stanik
Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 200
Wysłany: 2010-12-22, 21:49
Ta, bo w tamtyc latach (nie wiem jak teraz), częsci fordowsie pochodziły z mazd pod innym logo. Koleżanka ma Forda Probe, to zaopatruje się w części mazdy bo taniej jej wychodzi. W jej przypadku wszystko zerżnięte jest z MX-6 oczywiście prócz zewnętrznego wyglądu i stylistyka wnętrza się trochę różni, A tak motor, zawieszenie, płyta pochodzi z Wcześniej wspomnianego przezemnie auta
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-23, 08:20
tzn do 1.6 tez dałoby zrobi tylko za duzo roboty i pieniędzy bo trzeba wszystko praktycznie wywalać:P ilu one są konne te 2.5?bo nie chce mi sie szukac. P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum