Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Podpięcie laptopa pod Mazdę
kubik ołkiej, nie będę się kłucił, ale w każdym bądź razie facet ma skuteczność 100% U mnie mówił, że ECU dostaje po dupie, i faktycznie to ECU jest walnięte.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Hej wracając do tematu czy już ktoś próbował z tym uniwersalnym interfejsem ELM327 na aukcjach piszą że wystarczy adapter na mazdowskie wejście 17 pinowe . Pytanie czy pozwoliło by mi to sczytać przynajmniej kody błedów ,bo nie mówie fajnie by było zrobić z madzi mały komputer .
Nie potrafie zczytac tych kodów ta diodą dla mnie to mruga bez składu
Tutaj jest filmik ode mnie jak to działa w MX-5. W MX-3 będzie tak samo. Tak od 1:20 masz pokazany kod 17: 1 dlugi, 7 krotkich. Pierwszy krotki po wlaczeniu to sygnal ze diagnostyka jest uruchomiona, nie blad. Potem leci w kółko.
Chodzi mi po głowie jedna rzecz... Chcę napisać program, który połączy się do laptopa poprzez port RS-232 i zamieni sygnał analogowy z wyjścia na diodę, tak, aby na komputerze można było zobaczyć błąd i jego opis. Ciekawe, czy takie coś dałoby radę zrobić...
Dało by radę tylko trzeba być kumatym w pisaniu programów
Zrób coś takiego a z chęcią przetestuję
W złączu diagnostycznym jest kilka sygnałów oraz fajnie by było dodać przez jakąś przejściówkę jeszcze temperaturę silnika
A najlepiej byłoby jakbyś napisał to pod jakiegoś mikroprocesora wyjścia dał na jakiś wyświetlacz i zrobić taki mały komputer pokładowy gdzie można by było podłączyć na stałę sygnały jakie się chce
Albo na kompie ale z możliwością dodania wybranej przez siebie wartości
az tak dobry nie jestem na razie sprobuje napisac program zczytujący bledy, niestety nie moge namierzyc gdzie mozna kupic wtyczke do naszego zlacza... wiecie moze do czego sluzy styk MEN moze sa jakies wyjsscia, ktore moga wiecej niz tylko wydawac kody i sprawdzic pompe paliwa
jest jeszcze od sondy lambda oraz sygnał prędkości obrotowej
coś tam zawsze można coś ciekawego wyczytać
fajnie by było jakby ci się udało coś takiego stworzyć i żebyś jeszcze miał 2 wejścia pomiarowe które można skonfigurować w zależności od sygnału wejściowego
Przed chwilą zrobiłem prosty interfejs do diagnostyki opla i vw. W przeciwieństwie do bubli z allegro, zastosowałem niezależny przełącznik pinów 3,7,8 i 12, dzięki czemku znika problem z komunikacją niektórych opl spowodowany zakłóceniami na wspólnyc piachi minus - niestety potrzebny jest port RS-232
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum